دروغگو


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

 

ديگه نميخوام عاشقت باشم چون فهميدم كه دوست داشتنت دروغه همش دروغ ديگه به هيچ پسري اعتماد ندارم نميخوام عاشق كسي باشم!!!



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت10:42---22 آبان 1390
نیلوفر جووونم
آپم خانی بدو بیا


بشار
ساعت9:44---19 آبان 1390

خدایا دستانم را به درگاهت
چشمهایم را به نور ایمانت
گوشهایم را به نجوای گوشنوازت
لبانم را به بلندای فریاد کردنت
و قلبم را به دریای بیکرانت سپردم
هیچ جز تو درمانم نیست
پس فریاد میزنم
سُبْحانَكَ يا لا اِلـهَ إلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ يا رَب


arezoo
ساعت13:03---15 آبان 1390

خداوندا

دوستانی دارم آیینه ی تمام نمای عشق.

رسمشان معرفت.

کردارشان جلای روح.

و یادشان صفای دل و جان من است.

پس آنگاه که دست نیاز به سوی تو می آورند

پر کن از آنچه که در مرام خدایی توست
salam mamnonam nilofar jan ghorbonet beram azizam


arezoo
ساعت7:48---15 آبان 1390
هی فلانی میدانی؟ میگویند رسم زندگی چنین است...

می آیند .....می مانند.....عادت میدهند......و میروند


وتو در خود می مانی وتو تنها می مانی




راستی نگفتی رسم تو نیز چنین است؟......




مثل همه ی فلانی ها ؟؟؟
salam nilufar jan tu doro zamoneye hala be hich pesaei nemishe etemad kard azizam be manam sar bezan rasti linket kardam dus dashti to ham mano link kon


شاهین
ساعت20:14---14 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااام وااای اینجوری قضاوت نکن دیگه!!!
آخه چی شده؟؟؟بگو کی اذیتت کرده تا خودم حالشو بگیرم
منتظرم هااا بگوووووووو


mohammad
ساعت16:29---14 آبان 1390
salam ghashang bod merci
veb radifi dari


rasti man linket kardam


بشار
ساعت13:06---14 آبان 1390

مگه میشه عشق رو انکار کرد
پس زد
تو این مرحله نوبت سوختنه
ساختنه
آتیش گرفتنه
و
...
کاش از اول میدانستیم
به هیچ کس اعتمادی نیست
این دل خیلی بارزشه
صاحبش باید خیلی قابل باشه که بهش دل داد
ولی
حیف و حیف
که همیشه دیر می شود
...


lovelorn
ساعت12:18---14 آبان 1390
آپ قشنگی بود مثل همیشه
من عشق رو قبول دارم
البته فقط دخترا بلدن عاشق واقعی باشن اونم نه همشون
ممنون از حضورت


ستاره بارون
ساعت8:15---14 آبان 1390
سلام نیلوفرجون.خوبی.
ازاینکه به وبم اومدی خوشحالم وسرافرازم کردی.
نیلوفرجون هیچ مردی لایق دوست داشتن نیست.
باافتخارلینکت کردم.
بازهم بیا به وبم خوشحال میشم.


بچه مثبت
ساعت4:42---14 آبان 1390
سلام ....
به نظر من تصمیم خوبیه
ممنون بخاطر شعر زیبات


محمد:-)
ساعت23:40---13 آبان 1390
عشق یهنی... یهنی...
یادم بودا... ولی یادم رفت...
چیز خوبی هم بود...
هم م م م
حالا هر وقت یادم اومد بهت می گم.
فعلا بیا وبم ، پست جدید رو بخون و نظر بده و بعد برو پست لیلی و مجنون رو بخون که درمورد عقشه!!!!

اووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووو
کی دروغ گفته؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی کار بدیه!!!!!!!
نوچ نوچ نوچ
جیزش کن بچه بی ادب رو!
هاهاها...
راستی یادم رفت بگم که طنز پردازم.
خلاصه تعاریفم بی منظوره و فقط برای شوخی و خنده.
شاد باشی
منو یادت نره
:-)


مهدی
ساعت16:52---13 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا م
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم خوشحالم میکنی اگه بیای
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥خوشحالم کن
..♥
.♥خوشالم کن زود باش
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊    ┊┊  ┊┊ ✿
┊نظر ┊┊ ✿✿
┊یادت ┊┊  
┊نره ✿✿



مرضیه
ساعت14:31---13 آبان 1390
سلامممم عزیزم
آره به پسرا اعتماد نکن 90% دروغگو ان مطمعن باش 10% سهم تو نمیشه .... ولی به عشق بعد از ازدواج ایمان داشته باش
رفاقت با جنس مخالف=دروغ


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت14:19---13 آبان 1390
سیلام اجی
ارهههههههه
افرین
تصمیم خوبی گرفتی
اصلا عشقی وجود نداره بابا
منو میبینی دیووووووونه شدممنم فهمیدم اصلا عشق وجودنداره مگر بعد از ازدواج
والووووووووووووو
بیخیال همه کس و همه چیوبت خیلی ناناسه


حامد
ساعت13:55---13 آبان 1390
زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم
اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی
کنم.....
تو نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم
اما به من نیاموختی که چگونه تو رو
فراموش کنم ....


حامد
ساعت13:54---13 آبان 1390
چشمانم گریان است و دلم خون

دل من صاف است به زلالی آب

وچشمانم گریه می کنند مانند آسمان

پاهایم یخ زده

و دستانم خسته از پارو زدن

دیگر به چه امیدی زنده بمانم

وقتی که در این دریای بیکران ساحلی پیدا نیست

آری

این دریا غم من است

غم های من پایان نخوا هد یافت

حال که ترکم کردند و دلم شکست...

من نا امید نمی شوم و همچنان پارو می زنم

چون خدا را دارم

خدای من

دل شکسته ی من را ترمیم کن

و مرا از این دریا ی غم و خون نجاتم ده...


خانم حیدری
ساعت9:56---13 آبان 1390
سلام به نیلوفر عزیزم
گلم وبلاگ بی نظیری داری
بهت تبریک میگم
عزیزم
اگر مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن
موفق و موید باشی
میبوسمت


barobax_love
ساعت8:16---13 آبان 1390
slm mamnoonam sar zadi aziz booooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOoooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssss sssssssss

مهدی
ساعت8:06---13 آبان 1390
سلام نمی خوام از خودم تعریف کنما اصلا من یه دختر
اما همه پسرا دروغگو نیستن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| یک شنبه 13 / 8 / 1390برچسب:,| 5:55 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi