يارمن!!


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

 

                                  

اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام / خارم ولی به سایه ی گل آرامیده ام / با یاد رنگ و بوی تو ای نوبهار عشق / همچون بنفشه سر بر گریبان کشیده ام

 

چه خوش خیال است ، فاصله را میگویم ، به خیالش تو را از من دور کرده ، نمیداند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من .


ا با دلمان هنوز مشکل داریم / صد سنگ بزرگ در مقابل داریم / معشوق خودش می برد و می دوزد / انگار نه انگار که ما دل داریم .


قدیر من این است که با درد بسازم / از این دل نامرد دلی مرد بسازم / انگار قرار است که من داغ دلم را / با گریه ی چشمان خودم سرد بسازم


شب به رسم عاشقی یادی ز یاران میکنم / در غربتی تاریک و سرد ، از غم حکایت میکنم / امشب وجودم خسته است ، از سردی دلهای سرد / آیا تو هم در یاد من هستی در این شبهای درد

                              

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم ، خانه اش ویران باد / من اگر ما نشوم تنهایم ، تو اگر ما نشوی ، خویشتنی .

 

یک غنچه بدون شاخه خواهد پژمرد / یک شاخه بدون غنچه هم خواهد مرد / سوگند به عشق ، باغبان برگردان / بی غنچه دلم تاب نخواهد آورد .

                                    



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت16:44---27 آبان 1390
باز کن پنجره را

من تو را خواهم برد

به سر رود خروشان حیات

آب این رود به سرچشمه نمیگردد باز

بهتر آن است که غفلت نکنیم از آغاز


ممنون از محبت شما که به وبلاگ من اومدین خوشحال میشم بازم بیا

خوش باشی


نیلوفر
ساعت10:51---14 آبان 1390
سلام نیلو خوبی؟ هم مرسی که خبرم کردی و هم بابت شعر قشنگی که واسم گذاشتی.
چه متن های قشنگی بود، خصوصا این متن چهارمی


hamed
ساعت23:24---13 آبان 1390
سلام. عالی بود واقعا می گم ولی حیف که کم بود. مرسییییییییی که خبرم کردی

FoZ
ساعت12:58---13 آبان 1390
سلام ارزو جون بابت اين كه بهم خبر دادي كه اپ كردي ممنون منم امروز اپ كردم و اگر ميشه قالبتو عوض كن قالب مشكي بيشتر به وبت مياد. راستي جات خالي دستم هم شكسته و حسابي داغونم.
پاسخ:عزيزم اسم من نيلوفر هست نه آرزو


داداشــــــــــــــــــــــی
ساعت9:17---13 آبان 1390
سلام عزیزم وبلاگت عالی بود مرسی که به وبلاگم سر زدی بازم مرسی بووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووس:booooooooooooooooooooooos*

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| یک شنبه 13 / 8 / 1390برچسب:,| 4:39 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi